Hurtownia dziecięca to może być świetny pomysł na biznes. Koszty poniesione na początku mogą zwrócić się nawet już po 12 miesiącach. W okresie przedświątecznym zyski są znacznie większe.
Na samym początku odstraszać może konkurencja, która jest dość spora. Działa wiele sklepów internetowych, a artykuły dziecięce można dzisiaj spotkać w każdym większym markecie. Jednak marża na zabawkach jest nadal duża. Dodatkowo samo otworzenie hurtowni dziecięcej nie zajmuje wiele czasu. Adaptacja lokalu i jego urządzenie zajmuje 3-4 tygodnie. Same koszty uruchomienia działalności również nie są oszałamiające.
Zapełnienie jednego regału sklepowego to koszt około 5 tysięcy złotych. Produkty muszą przyciągać wzrok klientów. W całej hurtowni wystarczy na początek około 2 tysięcy artykułów. Najlepiej postawić na zabawki kreatywne i multimedialne. Tradycyjnie dużą popularnością cieszą się klocki LEGO oraz zabawki z serii Disneya. Warto sprzedawać produkty, które są aktualnie reklamowane. W okresie świąt jest tego sporo, co wymaga dogłębnego zaznajomienia się z rynkiem.
Można również rozważyć prowadzenie sprzedaży online. Coraz więcej osób robi zakupy przez Internet i tendencja ta będzie rosnąć w najbliższym czasie. Dziecięca hurtownia TO-MA to doskonała propozycja zarówno dla przedsiębiorców jak również dla rodziców.